VULL COMENÇAR L'ENTRADA FENT UNA REFLEXIÓ:
I QUÈ TE A VEURE AIXÒ AMB EL QUE HAVÍEM PENSAT QUE TREBALLARÍEM?
ELS INTERESSOS DELS INFANTS SÓN AQUESTS, PERÒ TAMBÉ EN TENEN D'ALTRES. I AIXÒ, TAMBÉ HA DE TENIR CABUDA EN LA NOSTRA VIDA D'AULA. AL LLARG DEL CURS, L'ARRIBADA DELS GERMANS HA ESTAT CLAU EN EL PROCÉS I EN LA VIDA DEL GRUP!
QUÈ PASSA EN LA PANXA DE LA NOSTRA MAMÀ I LA VIDA A L'AULA COM UN PROJECTE!
- Partim d'una pregunta repte, on tots en volen participar perquè té a veure amb la seva història.
Partim de preguntes significatives que hem d'investigar, que impliquen a tots els infants i que les puguin relacionar amb la vida.
- Na Mati decideix coses però no ho decideix tot, els infants han de sentir-se autors i no simples executors, a la classe de les bruixes i bruixots exposam, consensuam i decidim JUNTS!
- Al llarg del procés de recerca, feim servir recursos i entorns per aprendre que van més enllà de les classes magistrals i els llibres de text.
- Tothom té cabuda en la nostra història!
- Na Mati no “mana” sinó que acompanya, ofereix possibilitats i situacions d'aprenentatge, obre camins per a tots/es.
- Les famílies són claus en el procés, experiències compartides = experiències enriquides!
- Les famílies són claus en el procés, experiències compartides = experiències enriquides!
![]() |
ANÀLISI COMPARATIU DE COM ÉS UN NADÓ DEL MES 1 AL 9 |
EN LA NOSTRA RECERCA, LA IMPORTÀNCIA DEL COR EN LA NOSTRA VIDA I EN LA VIDA A LA PANXA, LA SANG I EL SEU RECORREGUT, ELS OSSOS...
APRENDRE DES DEL QUE VOLEM NO ÉS DESCUIDAR EL QUÈ HEM D'APRENDRE, ÉS ENRIQUIR-HO!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada