GRONXADORS PER 22 SOMRIURES

SEMPRE AMB EL SUPORT DE LA PT I LA +1 EN ELS MOMENTS DE TREBALL COOPERATIU I EN LES DINÀMIQUES DE SENSIBILITZACIÓ, ENCETAM AQUESTA SEGONA SESSIÓ RECORDANT TOT EL QUE VA PASSAR EN LA SESSIÓ ANTERIOR.

ELS INFANTS HO TENEN MOLT PRESENT I RECORDEN QUE NO VOLEN UNA GIRAFA BLAVA PER MIMI.
ÉS EL MOMENT D'ACABAR DE VEURE EL CONTE I DESCOBRIM QUE BLU, ENCARA QUE BLAU, SOMRIU QUAN JUGUEN AMB ELL, I GAUDEIX AMB LA SEVA GERMANA QUAN AQUESTA S'HI ACOSTA, EL MIRA I LI DEDICA EL SEU TEMPS I EL SEU AFECTE.

L'ÈXIT DE LA SESSIÓ ÉS QUE, DE LA MATEIXA MANERA QUE MIMI I ELS SEUS AMICS,  DESOBRIM EL COM PODER JUGAR AMB BLU, ENCARA QUE NO CORRE, O NO S'AGAUANTA DRET,  PERÒ TAMBÉ POT FER COM ELS ALTRES DAMUNT UN GRONXADOR.

 “maestros y estudiantes se sientan cómodos ante la diversidad y la perciban no como un problema, sino como un desafío y una oportunidad para enriquecer las formas de enseñar y aprender" (UNESCO, 2005, p.14)

I AQUEST ÉS UN DELS OBJETIUS I EL PERQUÈ DE TOTS AQUESTS CONTES I DE MOLTES DE LES COSES QUE FEIM A L'AULA,  L'APRENENTATGE D'ESTRATÈGIES QUE ENS AJUDIN A VEURE EL GRONXADOR QUE TOTS NECESSITAM.

EN AQUESTA TASCA DE RECERCA VOSALTRES SOU FONAMENTALS PERQUÈ,  ANY RERA ANY,  M'AJUDAU A CRÈIXER COM A MESTRA, COM A PERSONA  I SOBRETOT, EM DONAU L'EMPENTA QUE NECESSIT PER TAL DE NO DEIXAR DE CERCAR GRONXADORS PER 22 SOMRIURES.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada