REUNIÓ DE PARES

COMENÇAM UN CURS PLE D'EMOCIONS, D'ESPECTATIVES, DE GANES DE FER COSES I SOBRETOT AMB GANES DE NOUS REPTES. BENVINGUTS A LA NOSTRA HISTÒRIA
COMENÇAM LA REUNIÓ DES D'ALLÒ QUE ENS DEFINEIX COM A CENTRE, DE COM LI DONAM RESPOSTA DES DE L'AULA I DES DE CADASCUN DELS INFANTS, TOTS ESPECIALS I ÚNICS.

LA NOSTRA ESCOLA ESTÀ EN CONSTANT CANVI AMB L'OBJECTIU DE MILLORAR LA NOSTRA RESPOSTA A LES DEMANDES D'UNA SOCIETAT EN MINIATURA. ENGUANY, CONSTRUIM UN CEIP CAN MISSES MILLOR DES DELS ESPAIS D'APRENENTATGE.

POSAREM UN PUNT A TOT EL QUE FEREM EL CURS PASSAT RECOLLINT TOT EL QUE ERA IMPORTANT PEL GRUP I QUE POTSER NECESSITARIEM A L'AULA DE 4 ANYS. LES NOSTRES CONCLUSIONS, LES REFLECTIREM DAMUNT D'UN GRAN FOLI GIRATORI.

ELS CONTINGUTS QUE TREBALLAREM ENGUANY TINDRAN SENTIT DES DELS INTERESSOS DELS INFANTS. 

QUÈ PRIORITZAREM? AQUELLS APRENENTETGES QUE ENS AJUDARAN A CREIXER COM A ESSERS SOCIALS I A SER FELIÇOS, LES EMOCIONS, ELS VALORS I EL TREBALL EN EQUIP.

L'ASSEMBLEA COOPERATIVA ÉS UNA ESTRATÈGIA ORGANITZATIVA DEL MOMENT DE L'ASSEMBLEA QUE ENS PERMET, DES DE CADA GRUP, PRIORITZAR EL CONCEPTE AJUDA I LA CONSCIÈNCIA D'EQUIP, PER DAMUNT D'ALTRES CONTINGUTS, A MÉS DE PODER AJUSTAR LA RESPOSTA DEL MESTRE ALS GRUPS AMB MÉS DIFICULTATS.
ELS CONTINGUTS QUE S'HI TREBALLEN SÓN ELS PROPIS DE L'ASSEMBLEA,  ENCARA QUE ENGUANY HEM AFEGIT ALGUNS REPTES PER TAL DE PARTIR DEL POTENCIAL DE TOTS ELS ALUMNES, JA QUE AMB AJUDA ... SOM CAPAÇOS DE TOT! 

PER TAL DE NO CONFONDRE ALS INFANTS AMB LA NOVA MANERA D'ENTENDRE EL JOC I LA SEVA IMPORTÀNCIA A L'ESCOLA, JA NO TENIM RACONS! PERÒ JUGAR... HEM DE PODER JUGAR SEMPRE! NO NOMÉS PERQUÈ CREIEM QUE ÉS UNA NECESSITAT DE LA INFÀNCIA SINÒ TAMBÉ PERQUÈ,  MOLTES VEGADES, ELS ADULTS PRIVEM PER LES NOSTRES PRESSES I DEMANDES.

EL FAMELIAR ENS HA AJUDAT MOLTÍSSIM EN AQUEST REPTE, PRIMERAMENT DES DEL DIBUIX I DES DE PETITES PASSES PERÒ FERMES EN ELS PRIMERS GRAFISMES, LES BRUIXES I BRUIXOTS COMENÇAM A PRODUIR TEXTOS!
FASES EN L'ADQUISICIÓ DE L'ESCRIPTURA D'ANA TEBEROSKY.

TOTES IGUAL DE CORRECTES PERÒ SOTMESES A UN CALENDARI MADURATIU QUE FA QUE CADA INFANT TINGUI EL SEU PROPI I ÚNIC RITME DE DESENVOLUPAMENT I D'APRENENTATGE.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada