TREBALL COOPERATIU, PERQUÈ?



ENGUANY UN DELS REPTES ÉS APRENDRE A TREBALLAR EN EQUIP. PARTIM D'UNS EQUIPS BASE ( AQUELLS 5 QUE JA CONEIXEU) PERÒ ELS AGRUPAMENTS A L'HORA DE DESENVOLUPAR DETERMINADES TASQUES SÓN HABITUALS EN LA NOSTRA VIDA A L'AULA. SOM EXPERTS EN L'ÚS D'ALGUNES ESTRUCTURES I ESTAM APRENENT A TREBALLAR DES D'ALTRES PERÒ, FONAMENTALMENT, TREBALLAM EN EQUIP PER:


  • APRENDRE ELS UNS DELS ALTRES
  • DECOBRIR EL NOSTRE POTENCIAL EN NO TROBAR-NOS TOTS SOLS EN ELS PROCESSOS D'ENSENYAMENT- APRENENTATGE
  •  SENTIR-NOS EXPERTS EN MOLTS MOMENTS DE LA VIDA A L'AULA
  • GAUDIR DEL QUE FEIM
  • PERDRE LA POR A FER QUALSEVOL COSA
  • SENTIR-NOS ESCOLTATS I VALORATS
  • AFAVORIR SITUACIONS D'APRENENTATGE ON TOTS SOM IMPRESCINDIBLES, ON L'ÈXIT ÉS DE TOTS!
LA TORRE MAI SERÀ LA MATEIXA SENSE ALGUN DELS MEMBRES QUE LA FORMEN I SENSE EL COMPROMÍS DE CADASCUN D'ELLS!  L'ÈXIT ÉS DE TOTS!                   




TREBALL COOPERATIU, PERQUÈ?

EL PERQUÈ EL PODEM TROBAR A QUALSEVOL CERCADOR, ELS RESULTATS, S'HAN DE VIURE PER PODER-LES CONTAR!

L'APRENENTATGE COOPERATIU ÉS UNA METODOLOGIA QUE APORTA UNA MILLORA SIGNIFICATIVA EN L'APRENENTATGE DE LES BRUIXES I BRUIXOTS.  EN EL PROCÉS, ELS INFANTS ES SENTEN MÉS MOTIVATS A DESENVOLUPAR DETERMINADES TASQUES, S'HI IMPLIQUEN D'UNA ALTRA MANERA, AUGMENTANT EL GRAU DE COMPRENSIÓ DEL QUE ES FA I DEL PERQUÈ, EL VOLUM DE FEINA ÉS INFERIOR ( dividim les tasques), LA QUALITAT AUGMENTA I DE LA MATEIXA MANERA EL DOMINI DE CERTS PROCEDIMENTS I DELS CONCEPTES ( en posar paraules a les diferents estructures, a com s'utilitzen,  en compartir el que hem de fer per arribar als acords...) I TOT AIXÒ, AFAVORINT L'APRENENTATGE SOCIAL ( bàsic en els processos d'ensenyament - aprenentatge).


LES ESTRUCTURES QUE ESTAM EMPRANT, FOLI GIRATORI, LLAPIS AL MIG I PARADA DE 3 MINUTS

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada