AL LLARG DEL PRIMER I SEGON TRIMESTRE LES BRUIXES I BRUIXOTS HAN DESCOBERT QUE ÉS UN EQUIP, QUÈ ÉS TREBALLAR EN EQUIP DES DE LA SEVA PRÀCTICA I QUE FER QUALSEVOL COSA ÉS MÉS FÀCIL SI ÉS UNA TASCA COMPARTIDA.
PERÒ PER APRENDRE A TREBALLAR EN EQUIP NO BASTA AMB ORGANITZAR LES DIFERENTS TASQUES DE LA VIDA A L'AULA DE MANERA COOPERATIVA, ELS INFANTS HAN DE PODER REFLEXIONAR SOBRE ELS ASPECTES MÉS POSITIUS DEL TREBALL EN EQUIP I QÜESTIONAR-SE QUÈ HAN DE FER I COM PER TAL DE BENEFICIAR-SE AL MÀXIM D'AQUESTA MANERA DE TREBALLAR.
PER TAL QUE EL TREBALL COOPERATIU SIGUI EFICAÇ ELS INFANTS HAN D'ASSOLIR:
1. ELS OBJECTIUS QUE PERSEGUIM, APRENDRE I AJUDAR-SE A APRENDRE.
2. DEFINIR ELS DIFERENTS ROLS/CÀRRECS, PER TAL D'AJUDAR ALS INFANTS A SABER EL QUÈ HAN DE FER I COM, MILLORAR LA SEVA COMPETÈNCIA DINS L'EQUIP I PER PODER VALORAR-NE EL RESULTAT DE LA SEVA TASCA EN CADA SESSIÓ,
A TOT AIXÒ LI DONAREM CABUDA A LA NOSTRA CARPETA DE L'EQUIP ON TAMBÉ HI AFEGIREM EL DIARI DE LES SESSIONS, ON VALORAREM SI HEM ACONSEGUIT EL OBJECTIUS DE L'APARTAT 1 I SI HEM PORTAT A TERME DE MANERA EXITOSA CADASCUN DELS CÀRRECS DE L'APARTAT 2.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada