22 CIENTÍFICS

AL LLARG DEL CURS HEM APROFITAT ELS EXPERIMENTS PER COMPARTIR ELS DIJOUS AMB CADASCUNA DE LES FAMÍLIES DEL GRUP.
LES BRUIXES I BRUIXOTS COMENÇAM A XERRAR DE CIÈNCIA PERÒ DES D’UNA MIRADA MÉS MÀGICA QUE CIENTÍFICA. PERÒ POC A POC, ELS INFANTS HAN ANAT DESCOBRINT QUE TOT ALLÒ QUE HEM POGUT APRENDRE NO ERA FRUIT DE LA MÀGIA, SINÓ D’UN PROCÉS EN EL QUE LA CIÈNCIA S’HA CONVERTIT EN UN MITJÀ PER TREBALLAR MOLTES DIMENSIONS DEL CONEIXEMENT, DES DE LA CURIOSITAT, MOTOR DE LA INVESTIGACIÓ I UNA HABILITAT QUE MAI ESGOTAREM EN ELS INFANTS.

PER TANT, EL CONEIXEMENT DEL MÈTODE CIENTÍFIC ENS HA PERMÈS AFAVORIR ESTRATÈGIES PRÒPIES DEL RAONAMENT CIENTÍFIC I PENSAMENT CRÍTIC, ÉS A DIR, PER ARRIBAR A LA CONCLUSIÓ DE QUE TOT ALLÒ QUE HEM FET NO ÉS MÀGIA, ÉS CIÈNCIA.





















 
 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada