LA RECERCA D'UN NOM ÉS TAMBÉ ÉS UNA DE LES TASQUES QUE SORGEIX PER NECESSITAT! ENGUANY HO HEM FET AMB UN 1-2-4
- LA PRIMERA FASE ÉS LA MÉS SENZILLA, ELS INFANTS, DE MANERA INVIDUAL, REPRESENTEN DES DELS TEXTOS O DES DEL DIBUIX LES SEVES PREFERÈNCIES.
- LA SEGONA FASE (2), TRIAM UN DELS NOMS QUE HAN SORGIT A LA FASE ANTERIOR!
AL LLARG DEL PROCÉS, EXPOSAM, CONSENSUM I DECIDIM, ALGUNES PARELLES HAN HAGUT D'ANAR A L'ESTORA A FER EL MÉS DIFÍCIL DE TOT,
POSAR-SE D'ACORD
![]() |
| A LA PISSARRA DEIXÀREM CONSTÀNCIA DE LES DIFERENTS APORTACIONS DE CADA INFANT ( 1) |
I FLOREIXEN TOTES AQUELLES HABILITATS QUE DESCOBRIREM EL CURS PASSAT!
AQUI TENIU EL PRODUCTE FINAL DE CADA PARELLA!
![]() |
| SÚPER HEROIS I SÚPER HEROÏNES |
![]() |
| SÚPER HEROIS I SÚPER HEROÏNES |
![]() |
| BOMBERS I BOMBERES |
![]() |
| ESTRELLES |
![]() |
| FLORS |
![]() |
| TAURONS |
![]() |
| DINOSAURES |
SÚPER HEROIS I SÚPER HEROÏNES
SÚPER HEROIS I SÚPER HEROÏNES
SÚPER HEROIS I SÚPER HEROÏNES
![]() |
| DINOSAURES |
- LA DARRERA PART DE L'ESTRUCTURA ACABA EN EQUIPS (4)
SORGEIXEN DIFERENTS PUNTS DE VISTA, LA PERSONALITAT I PREFERÈNCIES DE CADASCÚ, LES DIFICULTATS A L'HORA DE GESTIONAR LA FEINA ... EN DEFINITIVA,
RECORDAM EL QUE NECESSITAM PER TREBALLAR EN EQUIP PER TAL QUE TOTS TINGUEM ÈXIT
![]() |
| ELS EQUIPS ESTAVEN FORMATS PER PARELLES AMB PREFERÈNCIES DIFERENTS! SOM LA CLASSE DE... |



































la clase se llamara clase musica
ResponElimina