Recordau que la maleta no surt, que sempre roman a l'escola.
Aquesta proposta de divendres és, simplement per ajudar-vos a saber el cap de setmana que teniu per pensar allò que voleu posar dins la maleta.
Tot el que hagueu pensat ha de venir a l'aula el dilluns, sense que els infants se n'adonin, per tal que sigui màgic.
L'objectiu, afavorir la cohesió de grup i el coneixement mutu, entre d'altres.
Exemple de la nostra adaptació de la dinàmica de la Univeristat de Vic
Un día el maestro o la maestra se presenta en la clase con una caja en forma de maleta,
adornada de forma personalizada, con unos cuantos objetos dentro (los que se
determinen, tres o cuatro), representativos de un rasgo de su personalidad: aficiones,
habilidades, defectos, manías, etc. Los va sacando y los enseña a toda la clase, explicando qué representa cada objeto: “Esta tableta significa que me gusta mucho el
chocolate, y, en general, todos los dulces”…
A continuación les explica que esto es lo que deberá hacer cada uno, cuando se les
avise. El día que lleven la maleta cargada con los objetos, los mostrarán a sus compañeros y les explicarán qué significa cada uno de ellos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada