TERCERA MISSIÓ, CAP AL PLA D'EQUIP

HA ESTAT DES DE LA IDEA DE MUNTAR UN COET QUE, DES DEL BUIDATGE DELS VIDEOS, DES DE LA REFLEXIÓ, ENS ADONAM QUÈ NO SEMPRE TREBALLAM BÉ EN EQUIP.

QUÈ VOL DIR TREBALLAR BÉ EN EQUIP?
I COM HO PODEM FER PER SABER SI ESTAM TREBALLANT BÉ O NO?
QUINES ESTRATÈGIES EMPRAM PER REGULAR EL NOSTRE PAPER DINS L'EQUIP?
COM HO POSAM A L'ABAST DELS INFANTS PER TAL QUE SIGUI SIGNIFICATIU?

PER AFAVORIR TOT AIXÒ, L'AVALUACIÓ FIGUROANALÒGICA ÉS UN PROCEDIMENT PER AJUDAR ALS INFANTS A DESENVOLUPAR EL PENSAMENT CRÍTIC I CREATIU, DES DE LES IMATGES, ELS INFANTS VAN RELACIONANT QUE, UNA IMATGE POT REPRESENTAR EL GRAU DE PARTICIPACIÓ EN UNA TASCA, SI S'HA ESFORÇAT, SI LI HA AGRADAT...
AQUESTA MANERA D'AVALUAR, D'INTERIORTIZAR EL QUE REPRESENTEN LES IMATGES, HA ESTAT TOTA UNA FEINA  D'AQUEST TRIMESTRE PER TAL D'INTRODUIR L'EINA PER REGULAR I MILLORAR EL TREBALL QUE FEIM COM A EQUIP:
 EL PLA D'EQUIP.



TOTA LA FEINA ENCETADA EL CURS PASSAT ENS HA SERVIT PER PODER RELACIONAR-HO AMB EL QUE HEM INTRODUIT ENGUANY:
 L'AVALUACIÓ FIGUROANALÒGICA, UNA ALTRA ESTRATÈGIA PER INCLOURE A TOTHOM A L'HORA D'AVALUAR.




TAMBÉ LES IMATGES HAN ESTAT UNA ESTRATÈGIA PER PODER POSAR PARAULES A COM S'HAN SENTIT A DURANT LA FEINA. 


PER PODER EXPRESSAR SI S'HAN SENTIT ESCOLTATS I PART DE LA FEINA I ARRIBAR A CONCLUSIONS D'ALLÒ MÉS ENCERTADES. 





LA PRESA DE DECISIONS HA ESTAT UNA TASCA FÀCIL?
 HEM ARRIBAT A UN ACORD

GRAU DE PARTICIPACIÓ





TREBALLAM DE MANERA ORGANITZADA

HEM TREBALLAT COM EQUIP


SI S'HA SENTIT BÉ O NO






EL PROPER TRIMESTRE,  LA NOSTRA EINA A L'HORA D'AVALUAR 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada