HA ESTAT DES DE LA IDEA DE MUNTAR UN COET QUE, DES DEL BUIDATGE DELS VIDEOS, DES DE LA REFLEXIÓ, ENS ADONAM QUÈ NO SEMPRE TREBALLAM BÉ EN EQUIP.
QUÈ VOL DIR TREBALLAR BÉ EN EQUIP?
I COM HO PODEM FER PER SABER SI ESTAM TREBALLANT BÉ O NO?
QUINES ESTRATÈGIES EMPRAM PER REGULAR EL NOSTRE PAPER DINS L'EQUIP?
COM HO POSAM A L'ABAST DELS INFANTS PER TAL QUE SIGUI SIGNIFICATIU?
PER AFAVORIR TOT AIXÒ, L'AVALUACIÓ FIGUROANALÒGICA ÉS UN PROCEDIMENT PER AJUDAR ALS INFANTS A DESENVOLUPAR EL PENSAMENT CRÍTIC I CREATIU, DES DE LES IMATGES, ELS INFANTS VAN RELACIONANT QUE, UNA IMATGE POT REPRESENTAR EL GRAU DE PARTICIPACIÓ EN UNA TASCA, SI S'HA ESFORÇAT, SI LI HA AGRADAT...
AQUESTA MANERA D'AVALUAR, D'INTERIORTIZAR EL QUE REPRESENTEN LES IMATGES, HA ESTAT TOTA UNA FEINA D'AQUEST TRIMESTRE PER TAL D'INTRODUIR L'EINA PER REGULAR I MILLORAR EL TREBALL QUE FEIM COM A EQUIP:
EL PLA D'EQUIP.
I COM HO PODEM FER PER SABER SI ESTAM TREBALLANT BÉ O NO?
QUINES ESTRATÈGIES EMPRAM PER REGULAR EL NOSTRE PAPER DINS L'EQUIP?
COM HO POSAM A L'ABAST DELS INFANTS PER TAL QUE SIGUI SIGNIFICATIU?
PER AFAVORIR TOT AIXÒ, L'AVALUACIÓ FIGUROANALÒGICA ÉS UN PROCEDIMENT PER AJUDAR ALS INFANTS A DESENVOLUPAR EL PENSAMENT CRÍTIC I CREATIU, DES DE LES IMATGES, ELS INFANTS VAN RELACIONANT QUE, UNA IMATGE POT REPRESENTAR EL GRAU DE PARTICIPACIÓ EN UNA TASCA, SI S'HA ESFORÇAT, SI LI HA AGRADAT...
AQUESTA MANERA D'AVALUAR, D'INTERIORTIZAR EL QUE REPRESENTEN LES IMATGES, HA ESTAT TOTA UNA FEINA D'AQUEST TRIMESTRE PER TAL D'INTRODUIR L'EINA PER REGULAR I MILLORAR EL TREBALL QUE FEIM COM A EQUIP:
EL PLA D'EQUIP.
TAMBÉ LES IMATGES HAN ESTAT UNA ESTRATÈGIA PER PODER POSAR PARAULES A COM S'HAN SENTIT A DURANT LA FEINA. |
PER PODER EXPRESSAR SI S'HAN SENTIT ESCOLTATS I PART DE LA FEINA I ARRIBAR A CONCLUSIONS D'ALLÒ MÉS ENCERTADES. |
LA PRESA DE DECISIONS HA ESTAT UNA TASCA FÀCIL? HEM ARRIBAT A UN ACORD |
GRAU DE PARTICIPACIÓ |
TREBALLAM DE MANERA ORGANITZADA |
HEM TREBALLAT COM EQUIP SI S'HA SENTIT BÉ O NO |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada