ENCAMINEM EL NOSTRE PROJECTE: COM FUNCIONA EL NOSTRE COS?

UNA  VEGADA VÀREM SABER QUINES INQUIETUDS TENIEN ELS ALUMNES SOBRE EL QUE VOLIEN SABER, ERA NECESSARI SABER ELS CONEIXEMENTS AMB ELS QUE PARTÍEM PER COMENÇAR A INVESTIGAR.

A PARTIR DE L'ESTRUCTURA COOPERATIVA 1-2-4 ( QUE EN AQUEST CAS VÀREM SIMPLIFICAR A 1-4) CADA ALUMNE VA HAVER DE PLASMAR QUE SABIA DE L'INTERIOR DEL NOSTRE COS, I DESPRÉS HO VA HAVER D'EXPLICAR A LA RESTA DE L'EQUIP. DESPRÉS, VAREN REPRESENTAR EL QUE SABIEN ELS QUATRE MEMBRES EN UNA ÚNICA PRODUCCIÓ.

PER ÚLTIM, TOTS ELS EQUIPS VAREN EXPLICAR EL SEU RESULTAT A LA RESTA DE LA CLASSE.

AQUÍ TENIU ELS RESULTATS:


























VÀREM FER UNA VISITA A LA BIBLIOTECA PER TAL QUE ELS ALUMNES BUSQUESSIN INFORMACIONS INTERESSANTS I VORE SI PODIEN DONAR RESPOSTA A ALGUNA DE LES PREGUNTES QUE ENS HAVÍEM FET.





















PER ÚLTIM, VÀREM FER UNA ACTIVITAT SOBRE EL COR I EL SISTEMA CIRCULATORI. VÀREM VEURE COM FUNCIONA EL COR I EL VÀREM PODER ESCOLTAR MITJANÇANT ESTETOSCOPIS. 

VÀREM ESCOLTAR-LO ABANS I DESPRÉS DE FER ESPORT... QUINA DIFERÈNCIA!

 ELS ALUMNES VAREN COMPROVAR QUE EL COR VA MOLT MÉS RÀPID DESPRÉS DE CÓRRER, DONAT QUE NECESSITEM MÉS OXIGEN I EL COR HA DE FER MÉS ESFORÇ.

ARA, DONAT QUE ENS FALTEN MOLTS ALUMNES A CLASSE, FRENAREM UNA MICA EL PROJECTE PER TAL QUE TOTHOM PUGUI GAUDIR DELS MOMENTS DE PROJECTE JUNTS A L'AULA.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada