ACTUACIÓ FINAL DE CURS

Vull aprofitar la darrera entrada meva al bloc, per donar-vos les gràcies a totes les famílies per fer aquests tres cursos més fàcils, sempre heu estat atents a tot allò que ha fet falta en la vida a l'aula dels vostres fills i filles, i heu seguit els meus consells sense dubtar, i aportant sempre idees especials en totes les activitats que us he proposat.

Estar amb els vostres fills i filles aquests tres cursos ha estat un regal per jo, ara li toca gaudir d'aquest grup a unaltre persona, que segur els gaudirà moltíssim també!

Us desig un feliç estiu famílies, enviau una abraçada als meus amorcitos petits de la meva part!

💜💜💜💜




Us deixo l'enllaç a l'actuació de final de curs:


ACTUACIÓ FINAL TERCER DE PRIMÀRIA



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada