EQUIPS COOPERATIUS

ENGUANY DEIXAM ENRERA LES PARELLES COOPERATIVES PER AGRUPAR-NOS PER EQUIPS. AQUESTA NECESSITAT SORGÍ EN PROVOCAR A L'AULA UNA SITUACIÓ ON DOS INFANTS, DAVANT DEL MOMENT DE PASSAR LLISTA I PER TIMIDESA, NO POGUEREN COMENÇAR A FER LA LECTURA DELS NOMS DELS SEUS COMPANYS.

- I QUÈ FEIM ARA? 
NO EM VA FER FALTA DIR RES, UNA VEGADA MÉS,  MÀGIA!
I ALLÒ QUE PER DOS VA SUPOSAR DIFICULTATS, PER LA RESTA VA SER UN MOMENT ON TINGUEREN CLAR QUE, AMB UNA PARELLA MÉS, DIVIDIRIEM LES DIFICULTATS I SUMARIEM ELS APRENENTATGES. ELS INFANTS,  QUE INICIALMENT TENIEN VERGONYA, ES DEIXAREN PORTAR PER DOS COMPANYS QUE ELS AJUDAREN A POSAR PARAULES A ALLÒ QUE ELS ESTAVA PASSANT I, SOBRETOT, A FER-LOS CONCIENTS DEL SEU POTENCIAL! ( Vigostky ZDR-ZDP).

- TREBALLAM EN EQUIP.

EN DESCOBRIR TOTS ELS ASPECTES POSITIUS DE FER LES TASQUES ENTRE 4 ( també sorgiran les dificultats), L'EQUIP DE MESTRES ENS POSAM EN MARXA PER ORGANITZAR ELS 5 EQUIPS: BLAU, ROSA, LILA, VERMELL I VERD.

LA TASCA MÉS DIFÍCIL VA SER FER ELS AGRUPAMENTS JA QUE S'HAN FET TENINT EN COMPTE:

QUE TOTS/ES NECESSITAM AJUDA
QUE TOTS/ES SOM CAPAÇOS D'AJUDAR
JUNTS SUMAM

SI RECORDAU TOTA LA TASCA ENCETADA EL CURS PASSAT ENVERS EL TREBALL COOPERATIU, DES DEL CONTE DE QUÈ FA GUST LA LLUNA INTRODUIREM EL CONCEPTE D'AJUDA. DES DE LES PARELLES I TOTES LES SITUACIONS DE LA VIDA DE L'AULA EN POTENCIAREM L'ASSOLIMENT I, UN CURS DESPRÉS, AQUEST ÉS EL RESULTAT.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada