QUÈ NECESSITAM PER TREBALLAR EN EQUIP

A LA VIDA A L'AULA HI CONVIEUEN MOMENTS DE COMPARTIR, MOMENTS ON DONAM I NECESSITAM AJUDA, MOMENTS DE PRENDRE DECISIONS, DE CONSESUAR I D'AVALUAR. EN AQUEST DARRER, I AFORTUNADAMENT CADA VEGADA MÉS, ELS INFANTS SÓN ELS ENCARREGATS D'AVALUAR EL QUÈ PERÒ TAMBÉ EL COM, I DE LA MATEIXA MANERA EN EL TREBAL EN EQUIP. 
AL LLARG D'AQUEST TRIMESTRE SORGEIX LA NECESSITAT D'ORGANITZAR I POSAR NOM A LES DIFERENTS RESPONSABILITATS QUE TENIM CADASCUN DINS L'EQUIP, DE CONSENSUAR EL QUÈ HEM DE FER I EL COM PER TAL DE PODER VALORAR-NE ELS RESULTATS A L'HORA DE DESENVOLUPAR LES DIFERENTS TASQUES. 

QUÈ NECESSITAM PER TREBALLAR EN EQUIP?

PER ARRIBAR AQUI, ELS INFANTS HAN HAGUT D'EXPERIMENTAR LA NECESSITAT DE DEFINIR I ORGANITZAR EL QUE HAN DE FER DES DE LES DIFICULTATS DE TREBALLAR EN EQUIP QUAN TOT AIXÒ NO HI ÉS. 

COM FER UN ATMETLLER AMB UN FULL DE PAPER DE DIARI?
CONSIGNA; SENSE XERRAR











Davant la proposta, les bruixes i bruixots verbalitzaren la dificultat de l'activitat però, encara i així, uns començàren a trencar el diari i de la mateixa manera tots el equips ( SENSE SABER PERQUÈ HO FEIEN). En acabar, alguns equips, o bé junts com a equip o bé individualment, agafàren els papers amb l'objectiu de definir-ne la forma, però d'altres es prenen els papers, els llancen per la classe, juguen, criden... i allò que havien de fer NO HO PODEN FER. Sorgeixen sentiments de frutració i fins i tot el plor en alguns infants davant les actituds dels altres...

APROFITAM EL RESULTAT DE L'ACTIVITAT PER EXTREURE'N CONCLUSIONS ( des del buidatge dels videos del que ha passat) I DESCOBRIM LES CLAUS DE L'ÈXIT : xerrar i deixar xerrar, ecoltar, compartir, ajudar i fer les coses junts!

ACABAM LA SESSIÓ AMB EL DIBUIX D'UN AMETLLER DES D'UN FOLI GIRATORI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada