LA SETMANA PASSADA VÀREM CONCLOURE L'ACTIVITAT DE LA MALETA, QUE HA ESTAT UNA MOTIVANT ACTIVITAT DE COHESIÓ DE GRUP, I A LA VEGADA UNA BONA MANERA DE TREBALLAR L'EXPRESSIÓ ESCRITA I TOTS ELS CONTINGUTS ASSOCIATS A AQUESTA.
COM HEM ACABAT L'ACTIVITAT?
HEM FET DOS ACTIVITATS PER CONCLOURE LA MALETA:
1. CERCLE DE DIÀLEG: QUÈ HEM APRÈS? QUÈ ENS HA AGRADAT? COM MILLORARÍEM AQUESTA ACTIVITAT?
ELS ALUMNES TREUEN LES SEVES PRÒPIES CONCLUSIONS.
ELS ALUMNES HAN RESALTAT:
´- HE APRÈS MOLTES COSES DELS MEUS COMPANYS I COMPANYES
- M'HA AGRADAT ESCOLTAR LES COSES QUE ELS AGRADA FER ALS ALTRES
- HE POGUT MILLORAR LES COSES QUE ESCRIC, EXPLICAR-ME MILLOR.
- M'HA AGRADAT VEURE COM ELS AMICS S'ESFORCEN EN PARLAR EN CATALÀ.
-HEM PRESTAT MÉS ATENCIÓ EN MILLORAR LA NOSTRA LLETRA
- FER LES C0-AVALUACIONS ENS HA AJUDAT A MILLORAR A TOTS.
- HEM PASSAT A LA LLETRA MINÚSCULA I NO ENS HEM DONAT NI CONTA.
- HEM SABUT COSES DELS ALTRES DE QUAN ENCARA NO ENS CONEIXIEM (DE BEBÉS)
- M'HA AGRADAT PODER EXPLICAR ALS ALTRES LES COSES QUE MÉS M'AGRADEN
2. AUTO-AVALUACIONS: ELS ALUMNES COMPAREN LA PRIMERA EXPRESSIÓ ESCRITA I LA DARRERA, I VALOREN QUINS CONTINGUTS HAN MILLORAT, I QUINS HAN DE SEGUIR MILLORANT.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada