DINS LA PANXA DE LA NOSTRA MAMA


VULL COMENÇAR L'ENTRADA FENT UNA REFLEXIÓ: 

I QUÈ TE A VEURE AIXÒ AMB EL QUE HAVÍEM PENSAT QUE TREBALLARÍEM?


ELS INTERESSOS DELS INFANTS SÓN AQUESTS, PERÒ TAMBÉ EN TENEN D'ALTRES. I AIXÒ, TAMBÉ HA DE TENIR CABUDA EN LA NOSTRA VIDA D'AULA. AL LLARG DEL CURS, L'ARRIBADA DELS GERMANS HA ESTAT CLAU EN EL PROCÉS I EN LA VIDA DEL GRUP! 

QUÈ PASSA EN LA PANXA DE LA NOSTRA MAMÀ I LA VIDA A L'AULA COM UN PROJECTE!

- Partim d'una pregunta repte, on tots en volen participar perquè té a veure amb la seva història. 
Partim de preguntes significatives que hem d'investigar, que impliquen a tots els infants i que les puguin relacionar amb la vida. 
- Na Mati decideix coses però no ho decideix tot, els infants han de sentir-se autors i no simples executors, a la classe de les bruixes i bruixots exposam, consensuam i decidim JUNTS!
- Al llarg del procés de recerca, feim servir recursos i entorns per aprendre que van més enllà de les classes magistrals i els llibres de text. 
- Tothom té cabuda en la nostra història! 
- Na Mati no “mana” sinó que acompanya, ofereix possibilitats i situacions d'aprenentatge, obre camins per a tots/es. 
- Les famílies són claus en el procés, experiències compartides = experiències enriquides!

LA NOSTRA VIDA A LA PANXA CONTADA PELS EXPERTS

ANÀLISI COMPARATIU DE COM ÉS UN NADÓ DEL MES 1 AL 9


                                           



EN LA NOSTRA RECERCA, LA IMPORTÀNCIA DEL COR EN LA NOSTRA VIDA I EN LA VIDA A LA PANXA, LA SANG I EL SEU RECORREGUT, ELS OSSOS... 

APRENDRE DES DEL QUE VOLEM NO ÉS DESCUIDAR EL QUÈ HEM D'APRENDRE, ÉS ENRIQUIR-HO! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada